Filter by rating :
77 of 444 reviews with 2-star rating. Clear filter
filters

Do not buy from this company | Weathertech review

1.5
Details
I ordered a set of truck mats. When they came they were missing 2 carpet grippers. I have called the customer service line 7 times and have been over a 100+ calls ahead of me. Each time I held for over a hour and never got thru. Poor customer service. I paid over 200.00 for floor mats with missing parts and am stuck
View full review
1 comment
Anonymous
#1807181

Hello, My name is Del Hollingsworth and I am the Customer Relations Manager at WeatherTech. We are very sorry to hear about your situation and would like to help resolve this to your satisfaction. Can you kindly email me at del@weathertech.com so that I can ensure a representative is able to assist you expeditiously?

Review
#1761911 Review #1761911 is a subjective opinion of poster.
Product
Weathertech Auto Floor Mat
Pros
  • Good product
  • Good products
Cons
  • No customer service
Reason of review
Damaged or defective
Preferred solution
Send my carpet grippers
Tags
  • Floor Mats

I have nothing good to say | Weathertech review

1.7
Details
I returned a weather tech phone cup on Jan. 2, 2020 Fed ex. I'm waiting for my refund. Then when you call them your on hold at least an hour. Today I was 157 calller waiting. This is ridiculous. I will never order from them again and I will inform anyone and everyone that mention this company. I will make that I tell them the horrible customer service.AngryAngryAngryAngry
View full review
1 comment
Anonymous
#1807212

Hello, My name is Del Hollingsworth and I am the Customer Relations Manager at WeatherTech. We are very sorry to hear about your situation and would like to help resolve this to your satisfaction.

Can you kindly email me at del@weathertech.com with your order #? I will make sure you get refunded asap.

I look forward to hearing from you. Thank you

Review
#1760171 Review #1760171 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$48
Preferred solution
Full refund
2.2
Details
My wife brought a set of weather tech flooring and needed to return them, waited hour 1/2 for service the return policy was terrible, they dont send your return label over the computer, it has to be mailed and its been two weeks and still no label, its happening right...
View full review
1 comment
Anonymous
#1807269

Hello, My name is Del Hollingsworth and I am the Customer Relations Manager at WeatherTech. We are very sorry to hear about your situation and would like to help resolve this to your satisfaction.

Can you kindly email me at del@weathertech.com so that I can ensure a representative is able to assist you expeditiously?

You are important to us. Thank you,

Review
#1754057 Review #1754057 is a subjective opinion of poster.
Product
Weathertech Floor Liner
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Preferred solution
Full refund

Go somewhere else | Weathertech review from Albuquerque, New Mexico

2.4
Details
Go somewhere else - Weathertech review
Awful customer service. My wife purchased floor liners and a cargo liner for my BMW X5 and while the front liners work great, the cargo liner isnt even close. Been trying to contact customer service for two weeks now and the only response Ive gotten to this point is trim to fit. I thought these things were supposed to be laser measured. Extremely dissatisfied.
View full review
1 comment
Anonymous
#1807299

Hello, My name is Del Hollingsworth and I am the Customer Relations Manager at WeatherTech. We are very sorry to hear about your situation and would like to help resolve this to your satisfaction.

Can you kindly email me at del@weathertech.com the photos you have?

I see the photo in question and can't see it too well. I know it is a tight fit, so I would like to see if there is something wrong with the liner and replace it Thank you,

Review
#1752696 Review #1752696 is a subjective opinion of poster.
Product
Weathertech Floor Liner

Don't Bother | Weathertech review

2.0
Details
Trying to get a simple exchange due to ordering the wrong Sorrento model cargo mat for a Christmas gift. We emailed them 12/26 because you can't get customer service on the phone unless it's to place an order, of course. We received an email acknowledgement, but nothing more. Tried calling several times, but there are 200 callers ahead. *** poor customer service. Never again.
View full review
1 comment
Anonymous
#1807495

Hello, My name is Del Hollingsworth and I am the Customer Relations Manager at WeatherTech. We are very sorry to hear about your situation and would like to help resolve this to your satisfaction.

Can you kindly email me at del@weathertech.com so that I can ensure a representative is able to assist you expeditiously?

You are important to us. Thank you,

Review
#1749678 Review #1749678 is a subjective opinion of poster.
Service
Weathertech Customer Care
Reason of review
Poor customer service
Tags
  • Lines Are Always Busy

Looks terrible | Weathertech review

1.6
Details
Looks terrible - Weathertech review
I have set of black weather tech liners. Wife rarely drives car most times without a passenger. That have no wear but look dirty. For the price you think they could at least look decent by washing them with soap and water. I see people restoring them but that a joke for lightly used mats. They protect carpet only plus.
View full review
1 comment
Anonymous
#1807582

Hello, My name is Del Hollingsworth and I am the Customer Relations Manager at WeatherTech. We are very sorry to hear about your situation and would like to help resolve this to your satisfaction.

Can you kindly email me at del@weathertech.com so that I can ensure a representative is able to assist you expeditiously? We have a cleaner and protector kit I could work with you on.

You are important to us. Thank you,

Review
#1747599 Review #1747599 is a subjective opinion of poster.
Product
Weathertech Floor Liner
Pros
  • Keep carpet nice
Cons
  • Look terrible
Tags
  • Ugly Mats
1.6
Details
Placed order for cup phone, which was supposed to be in stock. Web site never updated with shipping or tracking information over a week later. No communications or updates.
View full review
2 comments
Anonymous
#1807608

Hello, My name is Del Hollingsworth and I am the Customer Relations Manager at WeatherTech. We are very sorry to hear about your situation and would like to help resolve this to your satisfaction.

Can you kindly email me at del@weathertech.com so that I can ensure a representative is able to assist you expeditiously?

You are important to us. Thank you,

View more comments
Review
#1747527 Review #1747527 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Product is usually of good quality
Cons
  • Takes forever to receive item
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$50
Preferred solution
Deliver product or service ordered
1.8
Details
Got a CupFone for Christmas and it is missing the key part that allows you to adjust the cup size. Good luck contacting or getting a reply from the customer service dept. Two e-mails, no answer. Try calling and you get 'there are 270 calls ahead of you'. The product is...
View full review
4 comments
Anonymous
#1808016

Hello, My name is Del Hollingsworth and I am the Customer Relations Manager at WeatherTech. We are very sorry to hear about your situation and would like to help resolve this to your satisfaction.

Can you kindly email me at del@weathertech.com so that I can ensure a representative is able to assist you expeditiously?

You are important to us. Thank you,

View more comments
Review
#1744270 Review #1744270 is a subjective opinion of poster.
Service
Weathertech Customer Care
Pros
  • Good produts in the past
Cons
  • Missing parts now
Reason of review
Poor customer service
Loss
$40
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Tags
  • Cupfone

Do Not bay from this company | Weathertech review

1.5
Details
Customer service is lacking, they are of little or no help. Product quality and fit is terrible and look like it is for a full sized vehicle.
View full review
1 comment
Anonymous
#1808139

Hello, My name is Del Hollingsworth and I am the Customer Relations Manager at WeatherTech. We are very sorry to hear about your situation and would like to help resolve this to your satisfaction.

Can you kindly email me at del@weathertech.com so that I can ensure resolution has taken place?

You are important to us. Thank you,

Review
#1741729 Review #1741729 is a subjective opinion of poster.
Product
Weathertech Seat Protector
Cons
  • Poor quality
  • Return policy
  • Customer service
Reason of review
Poor customer service
Loss
$258
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Weather Tech Seat Covers

Contact Weathertech Customer Service

Website:
Mailing Address:
1 MacNeil Ct
Bolingbrook, Illinois 60440
United States
Phone:
(800) 441-6287
All Weathertech Contacts

Weathertech Products and Services Reviews

Compare Weathertech to

Weathertech
Weathertech
984 reviews
2.0
VS
Carid
Carid
984 reviews
1.5
Compare Weathertech vs Carid

Latest Question

Weathertech Questions

Avoid these mats, plastic, poor quality, return policy is horrible | Weathertech review

1.6
Details
They were received, nothing like advertised, poor quality, plastic, nothing you would place in a BMW. If you return they do not refund your purchase price, they do not stand behind their merchandise which means they know it is crap. There are 2 ways to sell something, quality or lots of advertising. They chose the second one.
View full review
1 comment
Anonymous
#1807316

Hello, My name is Del Hollingsworth and I am the Customer Relations Manager at WeatherTech. We are very sorry to hear about your situation and would like to help resolve this to your satisfaction.

Can you kindly email me at del@weathertech.com so that I can ensure a representative is able to assist you expeditiously?

You are important to us. Thank you,

Review
#1738549 Review #1738549 is a subjective opinion of poster.
Product
Weathertech Auto Floor Mat
Cons
  • Poor return policy
  • Poor quality
  • Will not recommend or purchase again
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$333
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Floor Mats